Σάββατο 29 Ιουνίου 2013

Α΄ΕΓΣ ΦΕΚΦ (4) Εἰσήγηση



Α΄. Εκτακτη Γενικη Συνελευση (4) Εισηγηση Λ. Ντετζιορτζιο (αποσπασματα)

Ἐκ τοῦ µικροῦ λήµµατος µὲ τοῦ Χριστοῦ
τὴν χάρη καὶ τὴν οἰκονοµία


1. Ἀνασκόπηση τῆς ἕως σήµερα πορείας τῆς ΦΕΚΦ.


Στ µέτρο τν περιωρισµένων δυνατοτήτων µας πλούσιο πρξε τ ργο τς ΦΕΚΦ ―π τν Ι.Γ.Σ. της ως σήµερα― σ κείµενα κα παρεµβάσεις κα γωνιστικς κινητοποιήσεις· λέγοντας κα κάνοντας ατ πο πρέπει ν επωθον κα ν γίνουν ―κα πο λλοι, λόγω τς ερατικς κα ρχιερατικς διότητός τους, ρµοδιότεροι π µς ρνονται ν πον κα ν κάνουν― «Φλαµιτος» κατέστη σηµαντικς παράγοντας στν ντκουµενιστικ χρο, στε παρουσία, δράση κα συµβολή του «Φλαµιάτου» ν «ναγνωριστον» π οκουµενιστς κα π ντ-οκουµενιστές, σ σηµεο µάλιστα πο ν τιµηθε στ πρόσωπο το Προέδρου τς ΦΕΚΦ π τν ερ Μητρόπολη Πειραις· βεβαίως, πως φάνηκε κ τν στέρων, σ µία κίνηση προτεταιρισµο µας π τν δεσποτοκρατία, δηλαδ τ κκλησιαστικ ξουσιολατρικ κα ξουσιακρατικ καθεστς πο ληµαίνεται τόσο τν οκουµενιστικ σο κα τν ντ-οκουµενιστικ χρο. Κα ατ τ ργο µας πετεύχθη παρ τ γεγονς τι (α) δν κατέστη δυνατν ν λειτουργήσει κανονικ τ Δ.Σ. κα (β) κ το συνόλου τν µελν τς ΦΕΚΦ δραστηριοποιήθηκαν λάχιστα µέλη. [...]

Στὴ συνέχεια ἐπιγραµµατικὰ ἀναφέρω τὶς δράσεις µας:

2009, Μάρτιος, Βόλος: Ὁ «Φλαµιᾶτος» καὶ ὁ «Στουδίτης» πραγµατοποιήσαµε ἐκδήλωση γιὰ τὴν παρουσίαση τοῦ βιβλίου τοῦ Παναγιώτη Σηµάτη, «Ἡ Πατερικὴ στάση στοὺς θεολογικοὺς διαλόγους καὶ ὁ Οἰκουµενικὸς Πατριάρχης κ. Βαρθολοµαῖος», µὲ ὁµιλητὲς τὸν συγγραφέα καὶ τοὺς π. Εὐθύµιο Τρικαµηνᾶ καὶ Λαυρέντιο Ντετζιόρτζιο.

2009, Μάιος, Θεσσαλονίκη: Στὴν Ἡµερίδα τῆς Μικτῆς Ἐπιτροπῆς Διαλόγου µεταξὺ Ὀρθοδόξων καὶ ΡωµαιοΚαθολικῶν, ὁ «Φλαµιᾶτος» καὶ ὁ «Στουδίτης» πραγµατοποιήσαµε Διαµαρτυρία µὲ τὴν παρουσία περισσοτέρων τῶν 50 µελῶν µας, µὲ Ἀνακοίνωση, Πανώ, Διανοµὴ ὑλικοῦ (µεταξὺ ἄλλων καὶ δωρεὰν 500 ἀντιτύπων τοῦ βιβλίου «Ἡ Πατερικὴ στάση στοὺς θεολογικοὺς διαλόγους...»). Ἡ συµµετοχή µας στὴν Ἡµερίδα ἔφτασε µέχρι τοῦ σηµείου νὰ καταστοῦµε παράγοντες αὐτῆς, ἀφοῦ ζητήθηκε ἀπὸ τὸν Πρόεδρό µας ἡ παρέµβασή µας γιὰ νὰ καταστεῖ ἐφικτὴ ἡ ὁλοκλήρωσή της, ἐπιτυγχάνοντας ἔτσι τὴν ἐπίσηµη ἀναγνώρισή µας ὡς παράγοντα τοῦ ἀντὶ-Οἰκουµενιστικοῦ χώρου καὶ ἀγῶνα ἀκριβῶς ἀπὸ ἐκείνους ποὺ πολεµᾶµε, ἀπὸ τοὺς Οἰκουµενιστές, µὲ τοὺς ὁποίους στὸ πρόσωπο τοῦ καθηγητοῦ Νικολάου Βασιλειάδη ἀκολούθησε εὐρεία καὶ δηµόσια ἀντιπαράθεση!

2009, Σεπτέµβριος, Ἐλασσόνα: Μέλη τοῦ «Φλαµιάτου» καὶ τοῦ «Στουδίτη» µοίρασαν ἔντυπο ἀντὶ-οἰκουµενιστικὸ ὑλικὸ κατὰ τὴν ἐπίσκεψη τοῦ Κωνσταντινουπόλεως κ. Βαρθολοµαίου στὴν Ἐλλασσόνα, ὅπου µάλιστα συνελήφθησαν ἀπὸ τὴν Ἀστυνοµία παρανόµως· ὅταν ἀφέθησαν ἐλεύθεροι συνέχισαν νὰ µοιράζουν τὸ ὑλικὸ µὲ τὴ συνοδεία µάλιστα ἀστυνοµικῆς δυνάµεως!!!

2009, κτώβριος, Χλώρακα Πάφου, Κύπρος: ΦΕΚΦ δι το Προέδρου της Λ. Ντετζιόρτζιο κα το Γραµµατέα της Π. Σημάτη, σ συνεργασία µ τ ΠΑΧΟΚ Λευκωσίας κα τν ερ Μον Σταυροβουνίου, πραγµατοποιήσαµε µεγάλη κα πολυήµερη Διαµαρτυρία (τς ποίας, κατ’ πιλογν τν Κυπρίων δελφν µας, πικεφαλς τέθη Πρόεδρος τς ΦΕΚΦ) κατ τς κε συνελθούσης 11ης Συναντήσεως τς Μικτς πιτροπς Διαλόγου µεταξ ρθοδόξων κα ΡωµαιοΚαθολικν· 
συγκρουσθήκαµε µ τν ρχιεπίσκοπο τς Κύπρου κ. Χρυσόστοµο β΄, µ τν Πάφου κ. Γεώργιο κα µ τν στυνοµία (συνελήφθη µάλιστα Πρόεδρος µ λλους δύο µοναχος κα δύο λαϊκούς)· 
προκαλέσαµε τν παρέµβαση τς Κυπριακς Κυβερνήσεως κα τν κυπριακν πολιτικν κοµµάτων·  
ποκαλύψαµε τν µπορευµατοποίηση τς Πίστεως π τν δεσποτοκρατία τς Κύπρου·  
ποτρέψαµε τν συµπροσευχ ρθοδόξων κα αρετικν στν . ν. γίου Γεωργίου τς Χλώρακας·  
π 10 µέρες προβάλλαµε τς θέσεις µας κατ το Διαλόγου µ τος Παπικος π τ ντυπα, τηλεοπτικ κα διαδικτυακ µέσα µαζικς νηµερώσεως τς Κύπρου κα π τ διαδίκτυο· 
κα ν τέλει ποτρέψαµε τν ποδοχ το πρωτείου το Πάπα π τος ρθοδόξους σ κείνη τ συνάντηση τς πιτροπς, που ταν προγραµµατισµένο π τος παπικος κα τος λατινόφρονες φιλοπαπικος ν συµβε.

2009-2011, Γατζέα Πηλίου καὶ ἀλλοῦ: Συµµετείχαµε τακτικὰ καὶ ἐνεργὰ στὶς συνεδριάσεις τῆς ἀτύπου Συνάξεως Κληρικῶν καὶ Μοναχῶν, ὅπου προσπαθούσαµε νὰ προβάλλουµε καὶ νὰ ὑπερασπιστοῦµε τὴν ἁγιοΠατερικὴ γραµµὴ τῆς παύσεως Μηνµονεύσεως τῶν αἱρετικῶν καὶ αἱρετιζόντων ἐπισκόπων καὶ τῶν κοινωνούντων µετ’ αὐτῶν καὶ τῆς Ἀποτειχίσεώς µας ἀπὸ αὐτούς. Συναντήσαµε ὅµως τὴν ἐχθρότητα καὶ τὸν ἐµπαιγµὸ τῶν ἐπικεφαλῆς τῆς Συνάξεως, ὥσπου ―κατόπιν τῆς ἐπιµονῆς µας καὶ τῆς µὴ-ὑπακοῆς µας εἰς αὐτοὺς νὰ ἀποστοῦµε τῆς Ἀποτειχίσεως καὶ νὰ ὑποστείλουµε τὴν ὀνοµαστικὴ πολεµική µας κατὰ τῶν ἐντὸς τῆς Ἐκκλησίας οἰκουµενιστῶν― µᾶς ὑπεδείχθη ἀπὸ τὸν π. Θεόδωρο Ζήση, καὶ συναινούντων ἢ σιωπώντων τῶν ὑπολοίπων, ν’ ἀποχωρήσουµε ἀπὸ τὴν Σύναξη· δηλαδὴ ―χάριν τῆς «ἑνότητος»― µᾶς ἔδιωξαν γιὰ τὴν ἐµµονή µας καὶ ἐπιµονή µας στὴν ἐφαρµογὴ τῆς Διδασκαλίας καὶ τῆς Πρακτικῆς τῶν ἁγίων καὶ θεοφόρων Πατέρων τῆς Ἐκκλησίας µας καὶ στὴν διαφύλαξη τῆς ἑνότητός µας µαζί τους, ὅπως, ὡστόσο, µᾶς ἔχουν διδάξει νὰ πράττουµε οἱ ἴδιοι οἱ ἀποπέµψαντές µας!!!...

2010, Καλαµάτα: Ὑπερασπιστήκαµε καὶ συµπαρασταθήκαµε στὶς διωκόµενες, ἀπὸ τὸν Μεσσηνίας κ. Χρυσόστοµο, µοναχές. Γι’ αὐτὴ τὴ συµπαράστασή µας ὁ Πρόεδρος καὶ ὁ Γραµµατέας τοῦ «Φλαµιάτου» ὑποστήκαµε τηλεφωνικῶς χυδαῖες ὕβρεις, προπηλακισµοὺς καὶ ἀπειλές, ποὺ ἐκτιµοῦµε ὅτι προῆλθαν ἀπὸ τὸ περιβάλλον τοῦ Μεσσηνίας κ. Χρυσοστόµου, ἀλλὰ δὲν γνωρίζουµε ἐὰν ἔγιναν µὲ τὴν προτροπή του ἢ µὲ τὴν συναίνεσή του.

2010, Φεβρουάριος, Ἀθήνα: Ἡ ΦΕΚΦ κατέθεσε Μηνυτήρια Ἀναφορὰ στὴν Ἱερὰ Σύνοδο τῆς Ἱεραρχίας τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος κατὰ τοῦ Μεσσηνίας κ. Χρυσοστόµου γιὰ τὶς αἱρετικὲς θέσεις του καὶ γιὰ τὶς συµπροσευχές του. Αὐτὴ ἡ Μηνυτήρια Ἀναφορά µας (α) ἐπηρέασε τὸν Κυθήρων κ. Σεραφεὶµ νὰ ζητήσει τὴν ἐνασχόληση τῆς Ἱερᾶς Συνόδου κατὰ τοῦ Μεσσηνίας, (β) δροµολόγησε ἐξελίξεις γύρω ἀπὸ αὐτὸ τὸ θέµα καὶ (γ) προκάλεσε ἰδιωτικὴ καὶ δηµόσια ἀλληλογραφία µεταξὺ τοῦ καθηγητοῦ τῆς Θεολογικῆς Σχολῆς Θεσσαλονίκης κ. Δηµητρίου Τσελεγγίδη καὶ τοῦ Μεσσηνίας. Ἀνεξαρτήτως τοῦ γεγονότος ὅτι µὲ τὴν παρέµβαση τοῦ Πειραιῶς κ. Σεραφεὶµ τὸ θέµα κατέληξε σὲ φιάσκο καὶ ὁ αἱρετίζων Μεσσηνίας ἀποδώθηκε ὡς «ὀρθοδοξος» ἐπίσκοπος ―ἔστω καὶ ἂν (µόνον προσωρινῶς) τοῦ στοίχισε τὴν θέση του ὡς ἐκπροσώπου τῆς Ἱερᾶς Συνόδου στὸν διάλογο µὲ τοὺς Παπικούς, γιὰ νὰ τηρηθοῦν τὰ προσχήµατα― τὸ γεγονὸς αὐτὸ καθ’ ἑαυτὸ καταδεικνύει τὴν ἀναγκαιότητα τῆς ἱδρύσεως καὶ τῆς παρουσίας τοῦ «Φλαµιάτου» καὶ τῆς γραµµῆς ποὺ ἀκολουθεῖ µὲ λόγους, κείµενα καὶ ἔργα στὰ ἐκκλησιαστικὰ πράγµατα τῆς Ἁγίας Ὀρθοδοξίας µας.

2010, Φεβρουάριος, Τρίκαλα: Προβήκαµε στὴν ἔκδοση τοῦ περιοδικοῦ «διµηνιαία ἐκδόση γιὰ τὴν Ἁγία Ὀρθοδοξία µας “Κοσµᾶς Φλαµιᾶτος”», ποὺ ἐκφράζει τὴν ΦΕΚΦ καὶ ἤδη µπῆκε στὸ τρίτο ἔτος τῆς κυκλοφορίας του ὡς «τριµηνιαία ἔκδοση» πλέον, µὲ τὴν ἠθικὴ καὶ τακτικὴ οἰκονοµικὴ στήριξη τοῦ «Στουδίτη». Τὸ περιοδικό µας κατέστη σοβαρὴ φωνὴ καὶ ἡ µόνη στὸν ἀντὶ-οἰκουµενιστικὸ χῶρο ποὺ µὲ κύρος καὶ παρρησία ἀγωνίζεται κατὰ τῆς παναιρέσεως τοῦ διαχριστιανικοῦ Οἰκουµενισµοῦ καὶ τοῦ διαθρησκειακοῦ Συγκρητισµοῦ, καταγγέλλοντας ὀνοµαστικὰ τοὺς ἐντὸς τῆς Ἐκκλησίας οἰκουµενιστές, προβάλλοντας τὴν παύση µνηµονεύσεως τῶν γυµνῇ τῇ κεφαλῇ ἐπ’ ἐκκλησίας κηρυττόντων τὴν αἵρεση ἐπισκόπων καὶ ὑπερασπίζοντας τὴν Ἀποτείχιση ἀπὸ αὐτοὺς τοὺς αἱρετικοὺς ἐπισκόπους καὶ ὅσων κοινωνοῦν µαζί τους.

2010, Φεβρουάριος, Πειραιᾶς: Ὁ «Φλαµιᾶτος» καὶ ὁ «Στουδίτης» συµµετείχαµε στὴν Ἡµερίδα κατὰ τοῦ πρωτείου τοῦ Πάπα, ποὺ διοργάνωσε ἡ Μητρόπολη Πειραιῶς, ὅπου µοιράσαµε πλέον τῶν χιλίων ἀντιτύπων τοῦ πρώτου τεύχους τοῦ περιοδικοῦ «Κοσµᾶς Φλαµιᾶτος».

2010, Μάιος, Λεµεσός, Κύπρος: Ὁ «Φλαµιᾶτος» καὶ ὁ «Στουδίτης» σὲ συνεργασία µὲ τοὺς ὀρθοδόξους χριστιανικοὺς Συλλόγους «Μᾶρκος ὁ Εὐγενικὸς» Πιερίας, «Κοσµᾶς ὁ Αἰτωλὸς» Λευκωσίας, «Νεόφυτος ὁ ἔγκλειστος» Πάφου, «Ὀρθόδοξη Ἐξωτερικὴ Ἱεραποστολὴ» Καρδίτσης καὶ «Παναγία Παυσολύπη» Τριλόφου Θεσσαλονίκης, διοργανώσαµε Ἡµερίδα µὲ θέµα «Θεολογικὲς καὶ ἠθικὲς διαστροφὲς τοῦ Παπισµοῦ», κατὰ τῆς ἐπικειµένης γιὰ τὸν Ἰούνιο ἐλεύσεως τοῦ Πάπα στὴν Κύπρο µὲ εἰσηγήσεις τῶν π. Εὐθυµίου Τρικαµηνᾶ, Νικολάου Σωτηροπούλου, Ἰωάννου Κορναράκη, Παναγιώτη Σηµάτη, Εὐαγγελίας Πουλλᾶ, Κωνσταντίνου Κουρτελάρη καὶ Λαυρεντίου Ντετζιόρτζιο· συµµετείχαµε δὲ αὐτοπροσώπως καὶ 18 ἑλλαδίτες µέλη τῶν Συλλόγων µας µὲ ἐπικεφαλῆς τὸν Γέροντα Εὐθύµιο.

2010, Ἰούλιος, Ἀθήνα: Ὁ «Φλαµιᾶτος» καὶ ὁ «Στουδίτης» ὑπερασπιστήκαµε καὶ συµπαρασταθήκαµε στὸν διωκόµενο σέρβο πρωτοσύγκελλο τοῦ παρανόµως ἐκδιωχθέντος Σεβ. Ράσκας καὶ Πριζρένης κ. Ἀρτεµίου, π. Συµεὼν Βιλόφσκι ―τοῦ ὁποίου ἡ ἔκδοση ἐζητεῖτο ἀπὸ τὶς σερβικὲς ἀρχὲς― µὲ τὴν παρουσία µας στὸν Ἄρειο Πάγο καὶ δηµοσιεύµατά µας στὰ ἱστολόγια καὶ στὸ περιοδικὸ «Κοσµᾶς Φλαµιᾶτος». 

2010, Ἰούλιος-Αὔγουστος: Ὑπερασπιστήκαµε καὶ συµπαρασταθήκαµε στὸν διωκόµενο γιὰ τὸν ἀντὶ-αἱρετικὸ λόγο του, ἀπὸ τὸν Σεβ. Βεροίας κ. Παντελεήµονα, ἀρχιµ. Παῦλο Δηµητρακόπουλο.

2010, Νοέµβριος, Λαµία: Ὑπερασπιστήκαµε καὶ συµπαρασταθήκαµε στὸν π. Σταῦρο Βάϊο, διωκόµενο ἀπὸ τὸν Σεβ. Φθιώτιδος κ. Νικόλαο, τὸν ὁποῖο δὲν µνηµόνευε λόγῳ τῆς κοινωνίας του µὲ τοὺς αἱρετικοὺς συνεπισκόπους του

2010, Καρδίτσα· 2012, Λάρισα: Ὑπερασπιστήκαµε καὶ συµπαρασταθήκαµε στοὺς ἀδελφοὺς-µέλη τῆς Ὀρθοδόξου Ἐξωτερικῆς Ἱεραποστολῆς Καρδίτσης, ποὺ ἐκατηγοροῦντο γιὰ τὴν καταγγελία αἱρετιζουσῶν «ὀρθοδόξων» µοναχῶν τῆς µητροπολιτικῆς δικαιοδοσίας Θεσσαλιώτιδος, οἱ ὁποῖες δηλώνουν ὡς πνευµατικὸ πατέρα τους τὸν Πάπα, καὶ γιὰ τὴν ὁµολογία ἀπὸ τοὺς ἀδελφούς µας τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεώς µας.

2011, Μάρτιος, Βόλος: Ὁ «Φλαµιᾶτος» καὶ ὁ «Στουδίτης» συµµετείχαµε στὴν ὁµιλία τοῦ π. Γεωργίου Μεταλληνοῦ, ποὺ διοργάνωσαν οἱ θεολόγοι τοῦ Βόλου (τοπικὸ παράρτηµα τῆς ΠΘΕ), καὶ µοιράσαµε µεγάλο ἀριθµὸ ἐντύπου ὑλικοῦ καὶ τευχῶν τοῦ περιοδικοῦ «Κοσµᾶς Φλαµιᾶτος».

2011, Καλοκαίρι, Σερβία: Μέλη το «Φλαµιάτου» κα το «Στουδίτου» πισκεφτήκαµε στν Σερβία τν Σεβ. Μητροπολίτη Ράσκας κα Πριζρένης κ. ρτέµιο· πισκεφθήκαµε τς πίγειες κατακόµβες, συµπαραστεκόµενοι τσι στοιχειωδς στος διωκοµένους κε µοναχος κα πιστος δελφούς µας.

2011, Νοέµβριος, Βόλος: Ὁ «Φλαµιᾶτος» καὶ ὁ «Στουδίτης» διοργανώσαµε εἰρηνικὴ ἀλλὰ δυναµικὴ διαµαρτυρία κατὰ τῆς βραβεύσεως ἀπὸ τὴν Ἀκαδηµία Θεολογικῶν Σπουδῶν Βόλου καὶ τὴν Μητρόπολη Δηµητριάδος τοῦ αἱρετικοῦ καὶ θεωρητικοῦ τοῦ Οἰκουµενισµοῦ, τοῦ Περγάµου κ. Ἰωάννου Ζηζιούλα, ἡ ὁποία διαµαρτυρία ἔτυχε ἀστυνοµικῆς ἀντιµετωπίσεως. Καὶ σὲ αὐτὴ τὴν ἐκδήλωση µοιράστηκε ἀνάλογο ἔντυπο ὑλικὸ γιὰ τὶς κακοδοξίες καὶ αἱρέσεις τοῦ κ. Ζηζιούλα.

2011, Δεκέµβριος, Βόλος: Ὁ «Φλαµιᾶτος» καὶ ὁ «Στουδίτης» δοργανώσαµε ἐπιτυχὴ ἐκδήλωση µὲ ὁµιλητὴ τὸν Νικόλαο Σωτηρόπουλο καὶ θέµα «Θεολογικὴ παραφροσύνη», εἰς ἀπάντηση τῆς βραβεύσεως ἀπὸ τὴν Ἀκαδηµία Θεολογικῶν Σπουδῶν τοῦ Βόλου καὶ τὴν Μητρόπολη Δηµητριάδος τοῦ Περγάµου κ. Ἰωάννου Ζηζιούλα.

2011, Δεκέµβριος, Ἀθήνα: Ὁ «Φλαµιᾶτος», ὁ «Στουδίτης», καὶ διὰ ψηφίσµατος οἱ συµµετέχοντες στὴν ὁµιλία τοῦ Νικολάου Σωτηροπούλου στὸν Βόλο, καταθέσαµε Μηνυτήρια Ἀναφορὰ στὴν Ἱερὰ Σύνοδο τῆς Ἱεραρχίας τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος κατὰ τοῦ Περγάµου κ. Ἰωάννου Ζηζιούλα γιὰ τὶς αἱρετικὲς θέσεις του.

2011, Λάρισα: Ἱδρύθηκε ἀπὸ τὸν Βασίλειο Κουτσουνάκη τὸ ἱστολόγιο «Πατερικὴ Παράδοση» (www.paterikiparadosi.blogspot.com) τὸ ὁποῖο διαχειρίζεται ὁ Γραµµατέας µας καὶ λειτουργεῖ σχετικὰ ἱκανοποιητικά.

2011, Τρίκαλα: Ἱδρύθηκε ἀπὸ τὸν Λαυρέντιο Ντετζιόρτζιο τὸ ἱστολόγιο «Κοσµᾶς Φλαµιᾶτος» (www.kosmasflamiatos.blogspot.com), τὸ ὁποῖο ὑπολειτουργεῖ.

2011, Τρίλοφος Θεσσαλονίκης: Ὁ «Φλαµιᾶτος» καὶ ὁ «Στουδίτης» ἐν σώµατι πραγµατοποιήσαµε δύο συναντήσεις-συνελεύσεις στὸν Τρίλοφο µὲ τὴν ἀδελφότητα «Παναγία Παυσολύπη» τοῦ π. Γεωργίου Ἀγγελακάκη καὶ µὲ τὴν παρουσία δύο Ἐσφιγµενιτῶν Μοναχῶν [...] µὲ σκοπὸ τὴν ἀπὸ κοινοῦ καὶ συλλογικὴ Ἀποτείχισή µας, κίνηση ποὺ δὲν εὐοδώθηκε ἐπειδὴ ἐτέθη ἀπὸ τὸν π. Γεώργιο καὶ τοὺς Ἐσφιγµενίτες τὸ ζήτηµα τοῦ ἡµερολογίου ὡς θεολογικὸ ζήτηµα καὶ ἡ ἀποδοχὴ τοῦ πατρίου ἑορτολογίου ὡς προϋπόθεση τῆς κινήσεώς µας. [...]

2012, Ἰανουάριος, Βόλος: Μέλη τοῦ «Φλαµιάτου» καὶ τοῦ «Στουδίτη» συµµετείχαµε στὴν Ἡµερίδα περὶ µεταφράσεως τῶν λειτουργικῶν κειµένων, ἡ ὁποία διοργανώθηκε στὴν Ἀκαδηµία Θεολογικῶν Σπουδῶν Βόλου, ὅπου ὑπερασπιστήκαµε τὴν αὐθεντικὴ καὶ πρωτότυπη γλῶσσα τῶν λειτουργικῶν κειµένων. [βλ. περιοδ. «Κοσµᾶς Φλαµιᾶτος» 12 (2012) 1-5]

2012, Φεβρουάριος, Πειραιᾶς: Ὁ «Φλαµιᾶτος» καὶ ὁ «Στουδίτης» συµµετείχαµε στὴν Ἡµερίδα κατὰ τῆς µετὰ-Πατερικῆς θεολογίας, ποὺ διοργάνωσε ἡ Ἱερὰ Μητρόπολις Πειραιῶς, ὅπου µοιράσαµε µεγάλο ἀριθµὸ ἐντύπου ὑλικοῦ: τὸ βιβλίο τοῦ π. Εὐθυµίου Τρικαµηνᾶ, «Ἡ διαχρονικὴ συµφωνία τῶν Ἁγίων Πατέρων γιὰ τὸ ὑποχρεωτικὸ τοῦ 15ου  Κανόνος τῆς Πρωτοδευτέρας Συνόδου περὶ διακοπῆς Μνηµονεύσεως ἐπισκόπου κηρύσσοντος ἐπ’ Ἐκκλησίας αἵρεσιν» καὶ τεύχη τοῦ περιοδικοῦ «Κοσµᾶς Φλαµιᾶτος».

2012, Μάρτιος, Πειραιᾶς: Τὴν Κυριακὴ τῆς Ὀρθοδοξίας ὁ Σεβ. Πειραιῶς κ. Σεραφεὶµ ἐβράβευσε τοὺς π. Γεώργιο Μεταλληνό, π. Θεόδωρο Ζήση καὶ Λαυρέντιο Ντετζιόρτζιο ὡς τοὺς ἐπικεφαλῆς τοῦ ἀντὶ-Οἰκουµενιστικοῦ ἀγῶνα. Πέραν τῆς σκοπιµότητος ―πρὸς προσεταιρισµό µας― ποὺ ἐνεῖχε, αὐτὴ ἡ κίνηση τοῦ Πειραιῶς καταδεικνύει ὅτι ἡ ΦΕΚΦ ἔχει καταστεῖ πλέον µία σηµαντικὴ καὶ ὑπολογίσιµη δύναµη στὸν ἀντὶ-Οἰκουµενιστικὸ χῶρο, ποὺ βοηθᾶ στὴ διαµόρφωση κλίµατος καὶ στὴν προώθηση ἐξελίξεων. Λ.χ. πολλὲς φορὲς κατ’ ἰδίαν καὶ δηµοσίως ἐλέγξαµε γιὰ τὴν ὀλιγωρία τους καὶ προτρέψαµε τοὺς αὐτοκλήτους θεσµικοὺς-καθεστωτικοὺς ἡγέτες τοῦ ἀντὶ-Οἰκουµενιστικοῦ χώρου ―ὡς οἱ πλέον ἁρµόδιοι― νὰ ἀνασκευάσουν τὶς αἱρετικὲς θεολογικὲς καὶ ἐκκλησιολογικὲς θέσεις τοῦ Περγάµου κ. Ἰωάννου Ζηζιούλα· ἐπιτέλους µαθαίνουµε ὅτι κατ’ αὐτὰς τόσο ὁ Ναυπάκτου κ. Ἱερόθεος ὅσο καὶ ὁ π. Θεόδωρος Ζήσης, ἔστω καὶ τόσο καθυστερηµένα, αὐτὸν τὸν καιρὸ συγγράφουν σχετικὰ ἔργα, τὰ ὁποῖα ἀναµένουµε µὲ ἀνυποµονησία!... [βλ. περιοδ. «Κοσµᾶς Φλαµιᾶτος» 13-14 (2012)]

2012, Μάϊος, Λάρισα: Στὸ Ἐφετεῖο ὑπερασπιστήκαµε καὶ συµπαρασταθήκαµε στοὺς ἀδελφοὺς-µέλη τοῦ «Στουδίτη» καὶ τοῦ «Φλαµιάτου», ποὺ ἐκατηγοροῦντο γιὰ τὴν διαµαρτυρία τους κατὰ τῆς παρουσίας τοῦ αἱρετικοῦ Κωνσταντινουπόλεως κ. Βαρθολοµαίου στὴν Λάρισα.

2012, Σεπτέμβριος-Ὀκτώβριος: Μετὰ τὴν Κυριακὴ τῆς Ὀρθοδοξίας καὶ τὴν εὐφορία ποὺ δηµιουργήθηκε στὸν πιστὸ λαὸ τοῦ Θεοῦ ἀπὸ τὴν θαρραλέα ἀντὶ-οἰκουµενιστικὴ Ἐγκύκλιο καὶ τὰ Ἀναθέµατα τοῦ Πειραιῶς κ. Σεραφείµ, ὁ ἴδιος ἐπιδόθηκε πάλι στὸ γνωστὸ ἐργόχειρό του τῶν ἐπαµφοτερισµῶν, ἀκυρώνοντας καὶ κατεδαφίζοντας ὅ,τι προηγουµένως εἶχε κτίσει· γι’ αὐτὸ µέσω τοῦ περιοδικοῦ «Κοσµᾶς Φλαµιᾶτος» καὶ ἱστολογίων ἀσκοῦµε πολὺ σκληρὴ ἀλλὰ τεκµηριωµένη καὶ συστηµατικὴ κριτικὴ κατὰ αὐτῶν τῶν ἐπαµφοτερισµῶν τοῦ Πειραιῶς, διότι προκαλοῦν σύγχυση, ἀποπροσανατολισµὸ καὶ ἀπογοήτευση.

2009-2012, Αἴγιον, Βόλος, Τρίκαλα: Κατὰ τὸ χρονικὸ διάστηµα 42 µηνῶν, συντάξαµε καὶ δηµοσιεύσαµε ὡς ΦΕΚΦ περίπου 80 (ὀγδόντα) πολυσέλιδα κείµενα, ἐκ τῶν ὁποίων πολλὰ ἀποτελοῦν κυριολεκτικὰ ἐκτεταµένες θεολογικὲς πραγµατεῖες τοῦ Γραµµατέα µας· δηλαδὴ συντάσσαµε καὶ δηµοσιεύαµε περίπου 2 (δύο) κείµενα ἀνὰ µῆνα.

2009-2012, Λάρισα, Θεσσαλονίκη: Στὸ χρονικὸ διάστηµα τῶν 42 µηνῶν τὸ Δ.Σ. τοῦ «Φλαµιάτου» συνῆλθε µόνον τέσσερεις (4) φορές, χωρὶς νὰ καταφέρει νὰ λειτουργήσει συλλογικά. Ὅλο τὸ βάρος ἔπεσε στὸν Πρόεδρο καὶ στὸν Γραµµατέα καὶ σὲ ἐλάχιστα µέλη µας, οἱ ὁποῖοι µπόρεσαν νὰ φέρουν εἰς πέρας τὸ ἔργο τους, στὸν βαθµὸ ποὺ τὰ κατάφεραν, χάρη στὴν ἀµέριστη ἠθικὴ καὶ ὑλικὴ ὑποστήριξη τοῦ Δ.Σ. καὶ τῶν µελῶν τοῦ «Στουδίτη» καὶ κυρίως χάρη στὴν ἀγαστὴ συνεργασία µας µὲ τὸν π. Εὐθύµιο Τρικαμηνᾶ καὶ τὴν κ. Χριστίνα Νάκου.


Ἀγαπητοὶ ἀδελφοὶ καὶ ἀδελφές, κατόπιν τοῦ ἀναφερθέντος χρονικοῦ τῆς δράσεώς µας κατὰ τοὺς 42 µῆνες ποὺ µεσολάβησαν ἀπὸ τὴν Ι.Γ.Σ. µας, σᾶς καλῶ νὰ ἀναλογιστοῦµε:

(α) Πόσο σηµαντικότερη καὶ ἀποτελεσµατικότερη θὰ ἦταν ἡ συµβολή µας στὸν ἀγῶνα κατὰ τῆς παναιρέσεως τοῦ διαχριστιανικοῦ Οἰκουµενισµοῦ καὶ τοῦ διαθρησκειακοῦ Συγκρητισµοῦ, πόσο πλουσιώτερος θὰ ἦταν ὁ ἀπολογισµός µας, ἐὰν δὲν εἴχαµε ὑποστεῖ τὴν προσπάθεια ἐλέγχου καὶ ποδηγετήσεως τῆς ΦΕΚΦ ἀπὸ τοὺς καθεστωτικοὺς-θεσµικοὺς ἀντὶ-οἰκουµενιστὲς καὶ τί ἀπὸ ὅλα αὐτὰ ποὺ κάναµε θὰ µᾶς εἶχε τελικῶς ἐπιτραπεῖ νὰ κάνουµε ἐὰν εἴχαµε ὑποκύψει σὲ αὐτὴ τὴν ἐπιβουλή. Κι ἀκόµα:

(β) Ἂς ἀναλογιστοῦµε ὅτι πραγµατοποιήσαµε ὅλα αὐτὰ ἄν καὶ δὲν µπορέσαµε νὰ λειτουργήσουµε κἂν ὡς Δ.Σ., ἐνῶ ἀκόµη δὲν ἔχουµε Ταµία!... Ἂς ἐλπίσουµε ὅτι στὸ µέλλον, µὲ τὴ χάρη τοῦ Κυρίου καὶ Θεοῦ µας Ἰησοῦ Χριστοῦ, θὰ µπορέσουµε νὰ ὑπερβοῦµε τὶς ἀδυναµίες µας καὶ ν’ ἀνταποκριθοῦµε καλύτερα στὶς ἱδρυτικὲς ὑποσχέσεις µας καὶ στὶς καταστατικὲς ὑποχρεώσεις µας. [...] 

2. Καθορισµὸς τῶν ἑποµένων στόχων τῆς ΦΕΚΦ.


Ἔχουν διαπιστωθεῖ πλέον ὁρισµένες καθοριστικῆς σηµασίας καταστάσεις στὰ ἐκκλησιαστικά µας πράγµατα, ποὺ ἐπιβάλλουν καὶ τὶς ἀνάλογες τακτικές:

1. Ὅ,τι ἔπρεπε νὰ εἰπωθεῖ γιὰ τὸν Οἰκουµενισµό, τὸν Συγκρητισµὸ καὶ τὶς ὅποιες αἱρέσεις, ἔχει πλέον εἰπωθεῖ. Συνεχίζοντας, ἁπλῶς ἐπαναλαµβανόµαστε· ὑπενθυµίζουµε τὴν Πατερικὴ ἀλήθεια ὡς πρὸς τὴν ἀντιµετώπιση τῶν Οἰκουµενιστῶν, καὶ καταµετροῦµε τὶς αἱρετικὲς συµπεριφορὲς (λόγους, κείµενα, ἔργα, δράσεις, συµπροσευχὲς κ.λπ.) τῶν αἱρετικῶν, αἱρετιζόντων καὶ µετ’ αὐτῶν κοινωνούντων ἐπισκόπων-δεσποτάδων, κληρικῶν, γεροντάδων, πνευµατικῶν, πανεπιστηµιακῶν καθηγητῶν-θεολόγων καὶ ἄλλων ἐκκλησιαστικῶν παραγόντων, παρατρεχαµένων τῆς δεσποτοκρατίας, τῆς γεροντοκρατίας καὶ τῆς πνευµατικοκρατίας. Εἴµαστε κατά κάποιον τρόπο µιὰ µικρὴ ἀλλὰ ὑπολογίσηµη καὶ πολὺ ἐνοχλητικὴ µύγα, ποὺ ―σὰν τὴν «ἀλογόµυγα» τοῦ Σωκράτη― τσιµπάει τοὺς καθεύδοντες ἀδελφούς µας καὶ «θὰ τοὺς τσιµπάει, µήπως καὶ τοὺς ξυπνήσει ἀπὸ τὸν µακάριο ὕπνο τους» ἢ συνεφέρει ἀπὸ τὴν πνευµατικὴ ἀναλγησία καὶ ἀλλοτρίωσή τους τοὺς καθεστωτικοὺς-θεσµικοὺς ἀντὶ-οἰκουµενιστὲς ἢ ἔστω ἐνίους ἐξ αὐτῶν ―πρᾶγµα κατ’ ἄνθρωπον ἴσως ἀνέφικτο!...

Εἶναι τόσο ἐκτεταµένη ἡ ἐνηµέρωση σχετικὰ µὲ τὸν Οἰκουµενισµό, τὸν Συγκρητισµὸ καὶ τὶς ἄλλες αἱρέσεις, καὶ ἡ πληροφόρηση σχετικὰ µὲ τοὺς λόγους καὶ τὰ ἔργα τῶν ἐντὸς τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας µας αἱρετικούς, ὥστε µόνον ἐκεῖνοι ποὺ δὲν θέλουν νὰ πληροφορηθοῦν καὶ νὰ ἐνηµερωθοῦν µένουν τάχα ἀπληροφόρητοι καὶ ἀνενηµέρωτοι.

Ὁ µιθριδατισµὸς στὴν αἵρεση ἔχει τόσο πολὺ ἁπλωθεῖ καὶ συνδεθεῖ µὲ τὸν ὑλόφρονα καὶ ἁµαρτωλὸ τρόπο τῆς ζωῆς µας, ὥστε ἡ αἱρεση σήµερα ἀποτελεῖ πλέον λίγο-πολὺ συνειδητὴ ἐπιλογή· καὶ ἡ συνειδησιακὴ ἐνοχἠ, ποὺ ὁ σπερµατικὸς λόγος τοῦ Θεοῦ γεννᾶ στὴν καρδιὰ ―ἀκόµα καὶ σὲ ἐκείνους ποὺ δὲν ἔχουν θεολογικὴ κατάρτιση― ἀντὶ γιὰ τὴν πνευµατικὴ ἀνάνηψη φέρνει τὴν ὑποταγὴ στὸ ἐξουσιολατρικὸ καὶ ἐξουσιοκρατικὸ καὶ ἀντίχριστο ἐκκλησιαστικὸ καθεστώς, ποὺ γεννᾶ καὶ καλλιεργεῖ κάθε κακοδοξία καὶ κάθε αἵρεση· ἔτσι «νοµιµοποιεῖται» ἐκκλησιατικὰ ἡ αἵρεση καὶ αὐτὸς ποὺ τὴν υἱοθετεῖ ―καταρτισµένος ἢ ὄχι θεολογικὰ― ἀποβάλλει ἢ ἐξαπατᾶ τὴν ἐνοχὴ τῆς ἐφάµαρτης ἐπιλογῆς του! Οὐδεµία σηµασία ἔχει γι’ αὐτὸν τί λένε οἱ «ἀναχρονιστικοὶ» καὶ «ξεπερασµένοι» σήµερα ἅγιοι καὶ θεοφόροι Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας µας, οὔτε κἂν τί λέει τὸ ἱερὸ Εὐαγγέλιο καὶ τί ὑποδεικνύει ἡ ἱερὰ Παράδοση, πόσο µᾶλλον τί ἔχουν ἀποφασίσει οἱ ἁγίες ―καὶ ὄχι οἱ ληστρικὲς― οἰκουµενικὲς καὶ τοπικὲς Σύνοδοι καὶ τί ἐπιβάλλουν οἱ ἱεροὶ Κανόνες· αὐτὸ ἄλλωστε εἶναι τὸ ἔδαφος πάνω στὸ ὁποῖο καλλιεργεῖται ἡ µετὰ-Πατερικὴ θεολογία καὶ ὅλες οἱ παλαιὲς καὶ νέες κακοδοξίες καὶ αἱρέσεις. Ἐπικαλούµεθα τὴ βοήθεια τῶν ἁγίων µας στὴν ἐφάµαρτη καὶ ἀµετανόητη ζωή µας, ἀλλὰ ἀπορρίπτουµε τὴν Διδασκαλία καὶ τὸ Παράδειγµα τῶν ἁγίων καὶ θεοφόρων Πατέρων τῆς Ἐκκλησίας µας. Δὲν θέλουµε νὰ σωθοῦµε, ἀλλὰ ἀπροϋπόθετα ―χωρὶς νὰ ὀρθοτοµοῦµε τὴν Ἀλήθεια Του, χωρὶς µετάνοια καὶ χωρὶς τὴν κατὰ Χριστὸν ζωὴ― ἀπαιτοῦµε νὰ µᾶς σώσουν!!!

Οἱ καθεστωτικοὶ-θεσµικοὶ ἀντὶ-οἰκουµενιστὲς (βλ. Σύναξη Κληρικῶν καὶ Μοναχῶν, Πειραιῶς Σεραφείµ, Ναυπάκτου Ἱερόθεος, π. Θεόδωρος Ζήσης, π. Γεώργιος Μεταλληνὸς, π. Σαράντος Σαράντης, «Ὀρθόδοξος Τύπος» κ.π.ἄ.) ―σκοπίµως ἢ ὄχι: ὁ Θεὸς καὶ ἡ ψυχή τους γνωρίζουν!― µπερδεύουν, ἀποπροσανατολίζουν καὶ ἀπογοητεύουν τὸ µικρὸ λεῖµµα τῶν ὀρθοδοξούντων.

Ἐπίσης µπερδεύονται, ἀποπροσανατολίζονται καὶ ἀπογοητεύονται ἐκεῖνοι ἀπὸ τοὺς ὀρθοδοξοῦντες ποὺ θέλουν νὰ ἀποτειχιστοῦν, ἀλλὰ ἐµπλέκονται µὲ τὸ ἡµερολογιακὸ ζήτηµα καὶ ἢ ἀπογοητεύονται καὶ τὰ παρατᾶνε ἢ τελικὰ προσχωροῦν στὶς διάφορες παρατάξεις τοῦ ἐπίσης καθεστωτικοῦ-θεσµικοῦ παλαιοῦ ἡµερολογίου, ἐµπλεκόµενοι ἔτσι στὴν ἀναπαραγωγὴ τοῦ ἐξουσιολατρικοῦ καὶ ἐξουσιοκρατικοῦ καθεστῶτος ποὺ γεννᾶ καὶ καλλιεργεῖ καὶ παράγει καὶ διαδίδει καὶ ἐπιβάλλει τὴν αἵρεση.

Ἀκόµη κι ἐκεῖνοι ποὺ ἀκολουθοῦν µὲ ἀκρίβεια τὴν ἁγιοΠατερικὴ Διδασκαλία καὶ Πράξη, οἱ ἀποτειχιζόµενοι, βρίσκονται σὲ κατάσταση ἰδιαιτέρως ἐµπερίστατη, στερούµενοι τὰ ἱερὰ Μυστήρια καὶ τὴν λατρευτικὴ ζωή, ἀλλὰ καὶ ἀποβαλλόµενοι ἀπὸ ἐκκλησιαστικά, οἰκογενειακά, φιλικά, κοινωνικά, ἐπαγγελαµτικά περιβάλλοντα.

2. Ὅλα τὰ ἀνωτέρω ἀποτελοῦν στοιχεῖα ποὺ καθιστοῦν τὶς κατὰ τὴν ἁγιοΠατερικὴ γραµµὴ ἀποφάσεις µας δυσχερεῖς καὶ τὴ θέση µας τόσο µέσα στὴν αἱρετίζουσα Ἐκκλησία τῆς δεσποτοκρατίας ὅσο καὶ µέσα στὴν παγκοσµιοποιηµένη Κοινωνία ἐξαιρετικὰ δύσκολη.

Προκειµένου, λοιπόν, νὰ ἐξηγήσουµε ―σὲ ἐκείνους ποὺ δυσπιστοῦν καὶ µᾶς ἀµφισβητοῦν ὡς ἀνεπιγνώστους καὶ ἀδιακρίτους ζηλωτὲς― τὸ ἁγιοΠατερικῶς εὔλογο καὶ ὑποχρεωτικὸ τῆς συνεποῦς καὶ ἀκριβοῦς ἀντὶ-οἰκουµενιστικῆς θέσεως καὶ δράσεώς µας, ἀλλὰ καὶ γιὰ νὰ ὑποχρεώσουµε τελικῶς τοὺς καθεστωτικοὺς-θεσµικοὺς ἀντὶ-οἰκουµενιστὲς εἴτε νὰ πορευθοῦν τὴν ἁγιοΠατερικὴ ὁδὸ τῆς Ἀποτειχίσεως εἴτε νὰ ἀποβάλουν τὸ ἀντὶ-οἰκουµενιστικὸ προσωπεῖο τους ―ἐὰν ὄντως κρύβονται πίσω ἀπὸ αὐτό, ὅπως νοµίζουµε― πρέπει ν’ ἀκολουθήσουµε τὴν ἑξῆς «ἐπιθετικὴ» στάση:

Ἐπειδὴ ὁ Οἰκουµενισµὸς εἶναι παναίρεση, καὶ µάλιστα ἡ ἐπιτοµὴ ὅλων τῶν αἱρέσεων ποὺ ἔχουν ἀνακύψει κατὰ τὴν δισχιλιόχρονη ἱστορία τῆς Ἐκκλησίας µας, πρέπει νὰ ἀναδείξουµε ὅλες τὶς αἱρέσεις ποὺ ἀναφέρονται σήµερα, υἱοθετοῦνται καὶ προωθοῦνται ἀπὸ τοὺς οἰκουµενιστὲς ―τόσο τοὺς ἐκτός, ἀλλὰ κυρίως τοὺς ἐντὸς τῆς Ἐκκλησίας µας― οἱ ὁποῖες ἔχουν ἤδη καταγνωσθεῖ καὶ καταδικασθεῖ ἀπὸ οἰκουµενικὲς καὶ τοπικὲς Συνόδους (λ.χ. εἰκονοµαχία, ἀδελφὲς ἐκκλησίες, διηρηµένη ἐκκλησία, βαπτισµατικὴ θεολογία, µονοφυσιτισµὸς κ.π.ἄ.). Νὰ τὶς προβάλλουµε ὡς τέτοιες καὶ νὰ ἐγκαλέσουµε τοὺς καθεστωτικοὺς-θεσµικοὺς ἀντὶ-οἰκουµενιστὲς νὰ ἐφαρµόσουν αὐτὸ ποὺ ὑποστηρίζουν: ὅτι θὰ προχωρήσουν στὴν Ἀποτείχισή τους ἀπὸ τοὺς αἱρετικοὺς ἐπισκόπους ὅταν ἡ παναίρεση τοῦ Οἰκουµενισµοῦ, ποὺ κηρύττουν αὐτοὶ γυµνῇ τῇ κεφαλῇ, καταγνωσθεῖ καὶ καταδικασθεῖ συνοδικά! Ἐπειδὴ αὐτὸ ἤδη συµβαίνει γιὰ πολλὲς ἐπὶ µέρους ἀλλὰ καὶ κορυφαῖες αἱρέσεις τῶν οἰκουµενιστῶν καὶ ἐφ’ ὅσον θέλουν οἱ καθεστωτικοὶ-θεσµικοὶ ἀντὶ-οἰκουµενιστὲς νὰ εἶναι πράγµατι ἑπόµενοι τοῖς ἁγίοις πατρᾶσι καὶ συνεπεῖς πρὸς τὶς διακηρύξεις τους, πρέπει νὰ προχωρήσουν ἀµέσως στὴν Ἀποτείχιση κατὰ τοὺς λόγους καὶ τὶς ὑποσχέσεις τους· ἂν ὄχι συνολικὰ γιὰ τὴν «παναίρεση Οἰκουµενισµός», τότε γιὰ τὶς ἤδη κατεγνωσµένες καὶ ἤδη καταδικασµένες αἱρέσεις ποὺ αὐτὸς ἐµπεριέχει!...

Τὸ πιθανότερο, βεβαίως, εἶναι να βροῦν ἄλλες δικαιολογίες καὶ αἰτιάσεις, γιὰ ν’ ἀποφύγουν τὴν Ἀποτείχιση, ὅπως ἐπανειληµµένως ἔχουν κάνει ἕως τώρα. Ἀλλὰ ἔτσι θὰ χάσουν τὸ κύρος τους καὶ πολλοὶ ὀρθοδοξοῦντες ἀδελφοί µας θ’ ἀπελευθερωθοῦν ἀπὸ τὴν ἐπιρροή τους καὶ µὴ παραπλανούµενοι πλέον ἀπὸ αὐτοὺς θὰ πάρουν τὶς δέουσες περὶ τὴν Ἀποτείχιση ἀποφάσεις τους. Μιλᾶµε, βεβαίως, πάντα γιὰ τὸ µικρὸ λήµµα, γιὰ ἐκείνους ποὺ προβληµατίζονται καὶ γρηγοροῦν, κυρίως γιὰ ὁρισµένους ἱερεῖς ποὺ ἡ προσχώρησή τους στὴν Ἀποτείχιση θὰ φέρει τὰ ἱερὰ Μυστήρια καὶ τὴν ζῶσα λατρευτικὴ ζωὴ στοὺς ἀποτειχισµένους ―καὶ ἐξ αὐτοῦ τοῦ λόγου θὰ ἀποφασίσουν τελικὰ οἱ ἀναποφάσιστοι καὶ ἀµφιταλαντευόµενοι νὰ ἀποτειχιστοῦν. Πνευµατικὴ διακονία, ποὺ γιὰ διαφόρους λόγους ὁ καθένας, οἱ ἤδη ἀποτειχισµένοι ἱερεῖς ―δυστυχῶς― µᾶς τὴν ἀρνοῦνται!...

[Ἀπὸ τὴν εἰσήγηση τοῦ προέδρου τῆς ΦΕΚΦ Λαυρεντίου Ντετζιόρτζιο]

Περιοδικὸ «Κοσμᾶς Φλαμιᾶτος», 15-16 (2012-2013) 233-240

Δεν υπάρχουν σχόλια: